ASMR, masszázs meg ilyesmik!

Nézegettem videókat youtube-on és bár ASMR videót találtam, de gondoltam meglesem. Masszázs videó volt.

Imádom a masszázs minden formáját, legyen az fej, test vagy erotikus, mert hát na, a testnek nagyon jó érzés, ha foglalkoznak vele ugyebár. Nem sok formáját ismerem, mert nem járok kimondottan masszőrökhöz, viszont, amit szoktam kapni néha az nagyszerű érzés, még ha nem is profi kéz csinálja. :D

Na már most, amiket találtam videókat, abban legtöbb esetben szerintem futkos az ember hátán a hideg, mert kicsit bolondosnak tűnhet vagy fájdalmasnak, ami talán igaz is lehet, de na, szívesen kipróbálnám, ha tehetném, de nem hiszem, hogy valaha is spanyolba látogatnék egy masszázs miatt, ami nem csak az, hiszen egy tisztító szertartás is egyben.

Megmondom őszintén, hogy próbáltam keresgélni róla infókat, hogy miben is rejlik ez a tisztítás, de nem sok türelmem volt, így abbahagytam pár perc után, viszont érdekes.

Jó, a legtöbb ember, nem szereti, ha csapkodják az arcát, valami gazzal, vagy köpködik a vizet rájuk, de számomra határozottan érdekesnek bizonyult ez a fajta megtisztítási folyamat. Mivel érdekelnek a spirituális dolgok (bár nem vagyok szakértő, semmilyen formában, legalábbis nem ezekben) így nagyon nagy figyelemmel néztem végig a videót:


A másik egy reiki mester masszázsa, ami szintén elég nehéz lélegzetűnek tűnik, de annyira látványosan csinálja az emberke, hogy szinte kedvet kaptam hozzá, és ez talán elérhetőbb, mint az előző videóban látottak. Bár nem tudom biztosan, hogy így működik e igazából, mert nem láttam és hallottam még erről a masszázsról, bár magáról a Reiki fogalomról már egy keveset hallottam.


A Reiki egy kézrátételes gyógymód és önfejlesztő módszer. Japánból ered, mely az 1980-as évektől kezd igen népszerűvé válni a világon annak egyszerűsége és sokszínű használati lehetősége miatt. A Reiki egy kiváló eszköz arra, hogy megteremtsed a testi-lelki egyensúlyt. Éppúgy alkalmazható megelőzésre, mint akut és krónikus tünetek kezelésére, fizikai vagy lelki eredetű problémák kezelésére. Nagyszerű módszer a belső harmónia megteremtésére és folyamatos fenntartására.
Az alapelv mindig ugyanaz: a csatornázott univerzális energia segítségével feloldjuk a testben lévő toxinok, az energetikai blokkokat, így támogatva a szervezet öngyógyító, regeneráló rendszerét. Eltérően az allopatikus gyógymódoktól, a Reiki energia, mindig a gyökér okot szünteti meg, ugyanakkor nem kell tartanunk a mellékhatásoktól sem, teljesen biztonságosan alkalmazható minden helyzetben. Használatához nincs szükség eszközökre, különleges képességek meglétére, bonyolult tréningekre. Szépsége egyszerűségében rejlik. A Reikit mindenki tudja alkalmazni önmagán és másokon segítve.
A Reiki megalapítója Mikao Usui, aki 21 napig böjtölve a Kurama-hegyen a satori (megvilágosodottság) állapotát megtapasztalva kapta a gyógyítás képességét és dolgozta ki az 1920-as években az elmét és testet harmonizáló módszerét, melyet Usui Reiki Kezelés Módszer az elme és a test fejlesztésére néven hívott.
A Reiki fontos alappillére az önfejlesztés. A rendszeres gyakorlással, a reiki meditációval a végső cél a gondolatok és érzések kiegyensúlyozott állapotának megteremtése és fenntartása. Ez elvezet minket a belső béke és harmónia állapotába, mely boldogságot és nyugodtságot visz a hétköznapjainkba, mely pozitívan hat emberi kapcsolatainkra is.

Igazán érdekesnek hangzik egyébként a leírtak alapján, hisz az ember sok értelemben próbálkozik a megtisztulással, az agy megtisztításával, akár csak egy *kimegyek kiszellőztetem a fejem* szöveggel is. Jó, tudom ez nem pont ebbe a kategóriába tartozik, de egyébként szerintem csak nézőpont kérdése. :)

Igaz, ahogy csak nézem a videót, ez se tűnik túl fájdalom mentesnek, mármint ránézésre, de a férfi arcát elnézve, aki majd' elalszik a csapkodó, ütögető kezek között, nem merem állítani, hogy biztosan fájdalmas lehet.


És, amit utoljára néztem, az kicsit már nekem is furcsa, és főképp nem a masszázs folyamata, hanem maga a hely, ahol végzik. Mert ez utcai masszázs, ami egyébként egész jól hangzik, kb. mintha egy gyors cipőpolírozásra mennél, csak hát itt azért hozzád is érnek és nem is akárhogy. Higiénia szempontból, talán nem túl biztonságos, de maga a látottak egyébként egészen kellemesnek tűnnek.

Igaz, ez lehet butus dolog, de maga az a kis kupakszerű izé a hátra ragasztós folyamattal együtt, számomra furcsa, látni láttam már, de sose olvastam még róla, bár nem is néztem utána az ilyesmiknek. Mondjuk, ha ehhez hasonló érdekes dologgal találkoznék, mondjuk, mint a videóban szereplő férfi, akkor odamennék kérdezősködni, mert az a biztosabb, mint, hogy az internet igaz vagy hamis bugyrait bújjam.


Egyébként elvileg maguk a videók ASMR videók, amiket ilyen nézőpontból nem is értek, mert nálam az ASMR kimerült abban a formában, hogy mondjuk, valaki egy mikrofonba papírzacskót zörget a kezében. :D

Ezek itt, amiket leírtam, semmiféle tapasztalattal nem rendelkeznek, mind csak a látottak alapján lett idefirkantva, az már más kérdés, hogy simán benne lennék, hogy akár mind a 3 fajta masszázst, tisztítást kipróbáljam. :D

Mivel lusta voltam mindennek utánaolvasni, így nem is akartam semmilyen okoskodást ide biggyeszteni, mert teljesen hülyét, gondoltam nem csinálok magamból, ha már nem tudok dolgokat, igyekszem nem állítani marhaságokat. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése