FairBooks: Írj csókjelenetet! (Zora Blade: én a Csók)

Nem is olyan rég a FairBooks kiadónak volt egy Írj csókjelenetet! kis játéka, amire hát rápályáztam. Még sohasem csináltam ilyet, gondoltam megpróbálom. Természetesen, nem nyertem, de mivel bárki indulhatott, így sejtettem, hogy nem is fogok, hisz azért egy Író sokkal nagyobb előnyben van szerintem, mint én a kis amatőr firkáló. 😅

Természetesen, nagyon Gratulálok a nyerteseknek!

De íme, én ezzel pályáztam, rövid, talán unalmas is, meg lehetett volna mit csiszolni rajta, de én élveztem a megírását. 💗(nem javítottam rajta semmit, az elküldött szöveg olvasható, teljes egészben)


Egymás felé sietett a két fiatal. Minden erejükkel azon voltak, hogy egyek legyenek, hogy sohase választhassa őket el senki. Gyönyörű hóesés volt, körülöttük pedig a tűz sárga és vörös fényben táncolt a földbe szúrt fáklyában. Már csak egy lépés választotta el őket s én ott lebegtem kettejük között, vártam a pillanatra, vártam, hogy megadhassam nekik azt, mire már oly’ régóta vágynak.

Egymásra mosolyogtak, a férfi kék szemei hatalmas erőt és csillapíthatatlan vágyat árasztott magából, a lány pillantása pedig a tenger, hűvös nyugalmát. Vibrált közöttük a levegő, szinte éreztem, ahogy apró villámok csapódnak egymásnak.

Próbáltak nyugalmat erőltetni magukra, de annyi kérdés és feszült várakozás lengte körül őket. Végül a férfi tette meg a végső lépést. Közelebb lépett a lányhoz, felemelte egyik kezét, melyet az arcára helyezett és finoman végigsimította, fülétől, egészen az álla vonaláig. A lány behunyta szemét és élvezte az érintést. A férfi megfogta a tarkóját és kissé előre döntötte a fejét. Csókot nyomott a lány homlokára, a két szemére, orrára, majd megállt a szájánál.
– Szeretlek Alina. – suttogta a levegőbe s végre én is mozgásba lendülhettem. A férfi ráhajolt a lány ajkára, ezzel utat engedve nekem. Már nem kettejük között lebegtem, hanem forrón ránehezedtem az ajkukra és hagytam, hogy átjárja őket a bizsergés, melyet okoztam nekik. Nem engedtem, hogy hevessé váljanak, finoman, puhán akartam az érintést. Semmi másra nem engedtem őket koncentrálni, csak én voltam a számukra. Csak engem akartak, velem akartak kiteljesedni.

Ahogy szétnyíltak az ajkaik, már tudtam, hogy ez örökké kell, hogy tartson. Szívük hevesebben vert, elöntötte őket az adrenalin és lassan engedtem, hogy megízleljék egymást. Általam vált forróvá testük, szenvedélyes harcot akartam vívni az érzéseikkel. Végigsimítottam nyelvüket, néha egymáshoz értek a fogaik, de csak a forró levegőt éreztem áramlani magamon és a vágyat, hogy minél erősebben és féktelenebbül váljanak eggyé az ajkak. Láttam, ahogy lágy érintésekkel és mozdulatokkal próbálnak még közelebb kerülni egymáshoz. Olyan erővel nyomták az ajkukat, hogy hallottam néha halkan felnyögni őket, amitől folyton libabőrös lettem s ezt küldtem s hagytam, hogy végig járja testüket. Perzselő érzést hagytam rajtuk és akartam, hogy égesse őket, hogy vágyjanak rám.

Alina átölelte a férfit, aki beletúrt a lány hajába és megfeszítette, hogy gyönyörű nyaka ívben feszüljön, majd otthagyta a lány ajkait, hogy végig járhassam puha bőrét és tüzes lenyomatot hagyjak a nyaka minden apró szegletében. Végigbizsergettem bőrét, egészen a szegycsontig, majd vissza az álla alá, hogy aztán újra megtaláljam az ajkait. De már nem voltam heves és követelődző, csak lágy és szerelmes és tudtam, hogy mindent megfog adni a férfi, mindig szeretni fogják egymást, mert én mindig ott vagyok nekik, én a Csók.

Zora Blade
2022. 01. 18.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése