Joanna color: Naturia Lédús Málna - 230

Szóval, van nekünk egy olyan nevű hajfestékünk (ezt írják róla, hogy festék), ami átlagosan 500ft szokott lenni és szerintem az összes boltban lehet kapni, ahol hajfestéket vagy hajszínezőt is.

Joanna color: Naturia Lédús Málna - 230 (tartalma: 1 használati utasítás, 1 pár kesztyű, 1 színelőhívó – oxidáló – és 1 tubus festék.)

Az igazi színt, én nem igazán tudom behatárolni, valami bor és lila között lehet talán, de nem vagyok jó a színekből.

Első benyomásra egy gyönyörű színt látunk a dobozon, de a saját tapasztalataim szerint, nem szabad hinni semmilyen hajfesték vagy színező bemutató színének, mert hajminőség, hajszín válogatja, hogy mi lesz a végeredmény. (Persze, le kell szögeznem, hogy semmi közöm a fodrászokhoz, nem tanultam és nem is hiszem, hogy fogom a mikéntet és hogyanját a hajfestésnek.) :D

Akárhányszor veszek egy festéket, eleinte mindig teljes félelemmel állok neki a hajamnak, mert hát, na, láttunk már karón varjút. :) és volt már rá példa, hogy a platina szőke hajfesték, kék lett a hajamon vagy a lila úgy fogta be, mintha lehányt volna egy festékes vödör. 😂 szóval ne bízz a dobozokon lévő, mosolygós és pszichopata fejet vágó hölgyekben, kitudja, hogy a csiliviliségen kívül, milyen photoshop progit használtak. 😂

Bár őszinte leszek a Lédús Málnában még nem csalódtam, nagyon jó színeket eredményezett a különböző hajszíneken, ami egyértelmű, hogy a szőke és változatai, mert ez az a fajta hajfesték, ami szőkítés nélkül nem olyan lesz, mint amit várnánk, így se, de így legalább néha jó színe lehet. 😀 

Szóval, ez alá mindig szőkítsünk, minél fehérebb vagy világosabb az alapunk, annál szebb színe lesz, teszem hozzá a lilás színt én alapból nem várnám, mert hát málna és tényleg málnás, rózsaszínes színe lesz, ja, igen, ha vállalkozó kedvedben vagy, akkor szagolj bele a festékbe, egész jó illata van, de lehet, hogy csak nekem tűnt málnának. :D

Oké, azét ne szimatoljunk bele minden festékbe, mert akadnak olyanok, amiktől tutira kinyúlnál, volt ilyenhez szerencsétlenségem, órákig rosszul voltam. 😂 tudom, minek szagolgatom, nem tudom csak úgy, szokjam meg, hogy egy darabig a hajamnak is hasonló szaga lesz, jobb előre tudni. 😀

Visszakanyarodva, a Lédús Málnát, tényleg csak leszőkített alapra érdemes felkenni, így is akadnak pillanatai a festéknek, amikor azt mondja, hogy már a felkenésénél feladja és lemosásnál, csoda, ha egy csíkon, színe lesz a fejünkön.

Az én esetemben például tényleg szép színeket eredményezett és egy esetben volt olyan, hogy csak csíkokban fogott és tényleg nem melírként kentem fel, de a végeredmény mégis az lett, bár nem bántam akkor. 😀  néha piros árnyalata lett, volt, amikor rózsaszín volt és inkább hóba, talán egy alkalommal lilás színt is eredményezett, de mindig más árnyalatú alapra kentem fel.

Ha szebb színt akarunk elérni, akkor én egy sima 12%os oxit ajánlanék hozzá (ha félted a hajad akkor 9%), ami tudom, nem a legjobb a hajnak, de legalább az eredmény értékelhetőbb lesz, ha sötétebb a haj. Egyetlen egyszer használtam a dobozának teljes tartamát úgy, ahogy elő van írva, de csalódtam kicsit, így megpróbáltam saját fejből megcsinálni. 😀 szegény fodrászok frászt kapnának, ha látták volna sokszor, hogy mit össze pancsolok, és mégis meg vannak lepődve, hogy milyen jó minőségű még így is a hajam ahhoz képest, hogy mennyit szőkítettem és milyen mértékben. 😀

Természetesen mindenki a saját döntése alapján álljon neki kísérletezni fodrász nélkül, mert azért egy fodrász csak sikeresebben jár, mint pl én, de én meg szeretek pancsikolni és megnézni a végeredményt, még akkor is, ha néha sírva tudnék fakadni. :D sőt akadnak síros színek, amik másnapra mégiscsak megtetszenek. 😀

Szóval a Lédús Málna, szép színű és jó állagú (talán picit hígabb a szokásosnál) krémhajfesték, DE! nem mondanám konkrétan hajfestéknek, inkább csak 4-5 mosásig tartó hajszínező. 

Sajnos, amilyen szép színe van a felkenés után, olyan gyorsan le is kopik. Nálam a kopás pasztellesedéssel járt, így nem volt olyan csúnya, mint a legtöbb festéknél. Volt, amikor melírozottan kopott, de a lényeg, hogy hamar kopik, viszont szerintem nem olyan csúnyán, bár ez ugyebár hajminőségtől és a mosások számától és miveljétől is függhet. Például, hűvös vízzel és nem mentolos vagy hasonló samponokkal, nehezebben kopik és szebben. 

Szóval ez a fajta hajfesték, inkább színező, nagyon sok eltérő eredménnyel, így, bízzuk magunkat fodrászra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése