Bűnös Láncok: 1. Illúzió


Megragadott, megérintett. Szeretett, ölelt és vigyázott rám. Beszélt hozzám, végigsimította a lelkemet és csak suttogott.

– Várok, ameddig csak szeretnéd, ameddig csak az idő úgy akarja. Várok, még ha meg is öregszem, várok! – belenéztem a szemébe és csillogást láttam.

– Ne várj, nem érdemlem meg! – mondtam halkan.

– Nélküled semmi vagyok, nélküled hasznavehetetlen, lélektelen.

– De érzel, mert ember vagy! Viszont én nem akarom, hogy érezz! – elfordultam, de szavai megállítottak.

– Ne hagyj itt! Ha nem láthatlak, teljesen elveszek! Nem akarok örökre a sötétségben bolyongni – mosolygott rám, melyben játékos kedv látszott.

– Ne erőltesd, nem kellenek a hazug szavaid. Töröld le a vigyort és hagyj itt! – beleüvöltettem, szinte a szájába vágtam a szavakat.

– Nem hazudok. Látni akarlak mindennap, minden órában, minden percben. Te vagy a legszebb a világon és a legértékesebb számomra! – nevetett hangosan, ziháltan és nem hagyta abba.

– Hallgass, ne nevess ki, nem akarom! – felemeltem a kezem, ökölbe szorítottam és apró darabokra törtem a hazugot. Megállítottam, és végre szanaszét hevert a padlón.

– Soha többé nem akarom magamat látni! – suttogtam a tükörszilánkoknak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése