Az én hősöm kihívás!

Kaptam, Nadin-tól egy kis kihívást, amit nagyon szépen köszönök.

Írj egy egypercest, novellát vagy bármit, ami éppen eszedbe jut arról, akire a legbüszkébb vagy az életedben! A címe teljesen rád van bízva! Szabályzat:

  1. Másold be a szabályokat.
  2. Említsd meg azt, akitől a kihívást elfogadtad!
  3. Teljesítsd a kihívást, tartson akármennyi időn keresztül!
  4. Jelölj meg te is három olyan bloggert, akiről szívesen megtudnál, valami különleges „titkot”!
  5. Végezetül pedig értesítsd őket a jelölésről!

 

Napi rutin

Párom:  Szia kicsim, haza értem.

Én:  Milyen napod volt?

Párom:  Nem a legjobb, megint felbaszott a műszakvezető a faszságaival.

Én:  És mennyire sikerült egy 10 skálán neki?

Párom:  Nem tudtam kávét inni, úgyhogy 12.

Én:  És még ott dolgozol?

Párom:  Nem, nem ütöttem meg, ha erre gondolsz.

Én:  Büszke vagyok rád édesem.

 

Ez egy, valamelyik nap lejátszódott, rövid kis jelenet volt. Imádom, szeretem és nekem ő maga a büszkeség, ráadásul, mi, ilyen kis vicceskedők vagyunk. 😁

Az én kihívottjaim, mindenki, aki idetéved és kedve van, valami aranyosat, szépet vagy vicceset alkotni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése