Véres ébredés (vers)

Az éjjeli ködben, sötétségben születtem,

Fekete erdőből, vissza, sírba kerültem.

Felébredtem, havas síromból kiemelkedtem,

Véres fehérségbe, szenvedélybe merültem.

A Nap, nem adott fényt csak feketeséget,

Mégis, mindent úgy látok, mint puszta sötétséget.

Véres a lelkem, sötét a szívem,

Leányt látok, mi éjféli reménységem.

Előttem áll, engem néz végig,

Szíve hangosan dobban az utolsó létig.

Gyorsul, fél és mégis izgatott a vére,

Megkóstolnám édes nyakát végre.

Közelebb lépek, de nem mozdul,

Édes látványomtól, szerelemre gyúl.

Átkarolom, táncba viszem a pokolba,

Utolsó pillantással, fogaim, nyakába szúrva.

Felkiált, élvezi testem melegét,

Vérétől, belém száll az új lét.

Kiélvezem a meleg, édes gyönyört,

Elveszem tőle az örök időt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése