Ella Andromeda alias Rém Környék

Hivatalosan, valamikor májusban regisztráltam a Wattpadra, de sokáig össze-vissza töltögettem fel a történeteimet, majd leszedtem és újra feltöltöttem, igen, sokat vacilláltam. Nem tudtam eldönteni, hogy akkor most melyikkel is foglalkozzak igazán, végül a Hajnaltánc lett az a történet, amibe sok idő beleöltem és beleszerettem.

Sokáig vártam, hirdettem, hogy hátha valaki kedvet kap hozzá, de sajnos mint minden oldalon, a Wattpadon is inkább a kemény mag az, akik egymást követik. Jelenleg nagyon erős mezőnye van a BL (boyslove) történeteknek. A legtöbb, ezzel az oldallal foglalkozó csoportban is főként ilyen stílussal lehet találkozni, de ha az ember keres, akkor talál...

Nem is olyan régen találtam meg Ella Andromeda wattpad oldalát. Amit eleinte csak néha-néha nézegettem (és persze ős is sokszor benézett hozzám, kommentelt és csillagözönt zúdított rám) aztán úgy döntöttem, hogy beleolvasok a novelláiba, mert hogy Ella Andromeda novellákat, méghozzá thriller, horror, dark fantasy, misztikus novellákat ír.

A stílusa nagyon jó, borzolja az ember idegeit, feszültség alatt tart és kíváncsivá tesz végig a sztorikban, amikben igen erős +18-as tartalom is van. Sok olyan témával foglalkoznak a történetei, amik úgy amúgy általánosak, de kevesen írnak azokból a szemszögekből, mint ő.

Jó pár olvasnivalója van, én magam már az összes publikált irományát elolvastam (egyet kivéve) és meglehetősen izgalmasak, elgondolkoztatóak és ijesztőek. Néhol gyomorforgató is, de minden történetnek megvan a maga hangulata és akadnak dolgok, amik egyszerűen illenek bele, bármennyire is gusztustalan elképzelni.

Egy igazán kedvenc írásom van tőle, méghozzá a Fekete hópelyhek. Minden horrorisztikus hangulatával és téli fagyos borzongásával gyönyörű és érzékletes írás, mindenkinek nagyon ajánlom!

Természetesen, a wattin megtalálható némely történetének borítóját, ő maga rajzolta, a többit pedig tervezte. Így, vannak rajzai is, amik nagyon jók és pontosan olyan stílusban tud rajzolni, mint amilyenben írni, így az egész történet "külsőleg" és belsőleg is olyan hangulatot ad, hogy nem lehet abbahagyni az olvasását.

Nem is olyan rég pedig, nagy gratulációval lehetett illetni, ugyanis bekerült egy novellája a Marysol könyvkiadó Vérmesék antológiájába (2022 legjobb horrornovellistái), melyben A harag című novellája kapott helyet. :)


Megkérdeztem Ella Andromedát:

Miért éppen a horror, dark fantasy világát választottad?

Azért választottam leginkább a horror és a dark fantasy világát, mert olvasni is ilyeneket szeretek leginkább. Filmben is a legkedvesebb műfajom a horror. Mindig is szerettem a horrort, mert egy jó horrorban szinte mindent be lehet mutatni: Egy családi drámát, szerelmi csalódást, akár humort is, viszont egy romantikus és/vagy humoros filmbe/könyvbe nem tehetek véres jelenetet, mert akkor az már valami teljesen más lesz.

Mennyire áll közel hozzád, emberileg a horror és annak minden ijesztő oldala?

13 éves koromban egy titokban megnézett horrorfilm rántott be abba a hátborzongató világba, amiből azóta sem tudok és nem is akarok kitalálni. 😀 Szeretek mindent, ami ijesztő és félelmetes, legyen az hely, esemény, karakter, könyv, film vagy bármilyen alkotás. 😀

Tehát Ella Andromeda egy nagyon érdekes személyiség, nagyon kedves és ügyes lány, aki nem fél használni a fantáziáját és azt nagyszerűen teszi.

Ha érdekel Ella Andromeda munkássága és szeretnéd követni őt, akkor ezeken az oldalakon megteheted:

Facebook: Rém Környék

Instagram: ella.andromeda

TikTok: ellaandromeda

Wattpad: EllaAndromeda

és a blogja: Rém környék

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése