Aurora Lewis Turner: Az ikerlángbűbáj 1. A tűzróka

 



A léleknek hét szintje van, és minden őrző vonzódik egyhez…

Amaja egy titokzatos tűzeset után a mogorva, flegma, kissé életunt harcos, azaz a Vadász oltalma alá kerül. El kell hagynia Japánt, hogy ő is kivegye részét a világ kezdete óta tartó háborúban; harcoljon a lelketlenekkel, és őrző váljon belőle. Magyarországra érkezik, ahol a Margitszigeten lévő, titkos Akadémián megismeri ikertestvérét, Alexandert. A két árva nyomozásba kezd, hogy kiderítse, miként haltak meg a szüleik. Ekkor még nem is sejtik, milyen titkok és rejtélyek övezik őket, miközben új barátaiknak is bőven akad rejtegetnivalója.

Vajon kiderül, miért száműzték az ikreket a Föld két külön pontjára, hogy ott nevelkedjenek? Mi köze lehet az Elsőknek, akik maguk is lelketlenek, a testvérekhez és világunk pusztulásához? Vajon Amaja megbékél-e valaha a tűzróka jelenlétével, mely egyszerre perzseli fel az emberek és őrzők életét… És végül meddig tudja távol tartani magát a Vadásztól, aki felébreszti szunnyadó ösztöneit?

Vámpírok, átkok, merényletek, boszorkányok, humor és romantika jellemzi ezt a különleges univerzumot, amely világunk álarca mögött rejtőzik.

Aurora Lewis Turner új regénye, 2022. Május 29-én jelent meg. Természetesen előrendelésben sikerült még hozzájutnom, bár sajnálatos módon a Bolygókeringő trilógia 3. kötetét nem tudtam beszerezni, mert vagy ez vagy az közül kellett választanom és én A tűzrókát választottam. Így majd akkor írok arról is, ha véletlenül sikerül beszereznem. :)

Aurora eme kis története a csoportjában indult el, interaktív történetként, aminek végre én is a részese lehettem. Nagyon élvezetes volt haladni a történettel, változtatni rajta. Az egyik legjobb dolog az interaktív történetekben, hogy bár lehet az író/írónő idegeire mennek az olvasók, mégis, együtt tesznek teljessé egy történetet. Ezúton is köszönöm szépen kedves Aurora, hogy részese lehettem a könyv megszületésének. :)

A borító nagyon látványos lett, nagyon tetszik, egyszerű, nem túl csicsás, így kényelmes kézbe venni is. :)

Adott nekünk egy vörös hajú lány, Amaja (eredetileg pedig Amaya, ami nekem jobban tetszett, de hát a magyar leírások, blablabla xD) Amaja egy igen tűzről pattant kis csaj, nagyon bírtam végig a stílusát, végre nem egy ártatlan kislányt kaptunk. Jó persze voltak pillanatai, de kinek nincs? :D Már az elején sok minden kiderül róla, függetlenül attól, hogy meg van e magyarázva vagy sincs. Természetesen, mivel ismerem a történetet, így bárki ha olvassa, ne aggódjon, minden tökéletesen ki fog derülni, még ha nem is úgy, ahogy számít rá, mert ugye drága Aurora, szereti csűrni-csavarni a dolgokat és persze itt is megteszi, ahol csak lehetséges. :D

Adott nekünk egy Vadász, alias Jack. Na már most, az első pillanattól kezdve, teljesen bele voltam szeretve a karakterbe. Imádom az ilyen stílusú karaktereket és Jack leírása, kinézete egy totális szerelem lett, imádom az ilyen hobókat. :P

– Úgy értem, hogy nem keverem a munkát a szexszel.
– Még szerencse! Én sem arra vágyok, hogy összeszűrjem a levet egy mosdatlan hobóval – száguldott végig tekintete a férfi rendezetlen küllemén. – Különben is, még csak tizenhat vagyok.

Nem mondok azzal semmi újat, ha leírom, hogy szerelmi szál is akad a történetben, ami most, nem egy nyálas, szomorkás hangulatú szál lett. Végig, élcelődés, szekálás és egymás agyára menésből állt, ami nagyon vicces jeleneteket és párbeszédeket szült. Imádtam kettejük civódását és azt is, hogy hiába Amaja bizonyos gondja, mégis egy vagány, természetes lányt mutattak be nekünk.

– A whisky lesz a tiéd?
– Igen, miért? – ráncolta a homlokát.
– Csak, hogy tudjam, melyik italba köpjek bele – válaszolta szemrebbenés nélkül.
– Van kellemesebb módja is, hogy a számba juttasd a nyálad, krumplibaba – vigyorgott a saját poénján.

Az első könyv, mint a neve is mutatja, főként egy karakterről szól, hihetné az ember, de nem. Amajának sok barátja lesz és igen hamar. Sok kalandban lesz részük, már az első könyvben is. Csak úgy haladnak előre, mint kés a vajban. Nem sokat teketóriáznak, de szépen rakják össze a terveiket és így nem tűnt annyira összedobottnak a történet hála.

Külön kiemelném Alba karakterét, akivel sajnos vagy nem sajnos nagyon együtt tudtam érezni bizonyos dolgokban, mert akadnak vele közös vonásaim, történeteim és nagyon megszerettem ez miatt a karakterét.

– Jobbat tudok. A közelben van egy autentikus vámpírkocsma, megnézhetnénk – vetette fel Alba.
– Olyan, ahol mi iszunk, vagy ahol belőlünk isznak?

Maga a történet Magyarországon játszódik, Budapesten, ami személy szerint boldoggá tett. Nagyon kellemesen van megírva a varázslat használata, a lelketlenek története és külleme. És esküszöm, hogy, ha Pesten járok és a Margit-szigeten, ami nincs onnan messze, ahova szoktam járni, már nézem a boltokat és várom, mikor nyílik meg az a bizonyos másik világ. Annyira élethűnek tűnik a könyvben. :D

– Budapest Magyarország fővárosa – mondta a férfi, de továbbra is értetlenség csillogott a lány szemében. – Elég ha annyit tudsz, hogy Európában van – legyintett megadóan.
– Európa! Párizs! Mindig is szerettem volna eljutni oda! – lelkesült fel Amaja.
– Ja, csakhogy Európa rohadtul nem csak Párizsból áll.

Természetesen itt is van egy(két) fő gonosz, aki ellen harcolnak majd, de az majd a további könyvekben lesz inkább olvasható, így túl sok információt ezzel kapcsolatban még nem kaptunk A tűzrókában. Persze kiderültek dolgok, de na ha friss olvasóként olvastam volna, akkor kevés lenne ez az infó. :D Cserébe viszont olyan dolog derült ki a végére, amire senki se számíthatott volna. :D Na jó, én már akkor sejtettem, mikor még csak interaktív történetként alakult. :P

Összességében: Egy nagyon kedves kis történetnek indul, gyors ütemet diktál, ami nagyon tetszik nekem, mert nincs teleszórva mindenféle leírással, meg nincs elpillangózva a dolog. Haladós, könnyed történet, amit bárkinek ajánlok szeretettel, jó meglehet, hogy az édes Vadászunk stílusa miatt azért inkább 14 éves kor felettre mondanám inkább. :D

Viszont egy világban, ami tele van varázslattal, honnan tudjátok, mi igazi és mi megtévesztés?


A könyv megrendelhető nyomtatott formában és e-bookban. :)

Külön köszönet, hogy helyet kapott a kis ajánlóm a hátulján. :)



Köszönöm kedves Aurora Lewis Turner, hogy megírtad a történetet, izgatottan várom a következőket! 💓

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése