Egy új pont a blog életében!

 

Egy nagyon kedves hölggyel, lánnyal ismerkedtem meg, aki logókkal, 3D modellezéssel, plakátkészítéssel foglalkozik. Sőőt, csinos kis natúr szappankák és egyéb kézműves apróságok is vannak a tarsolyában.

Zimakó Javas alias Vitkay Zsuzsi

Facebook oldala: Zimankó Javas

Instagram oldala: zimanko_javas

és még Meska oldala is van: Zimanko

Felkínált egy lehetőséget és én éltem vele, mégpedig egy logó formájában. Nagyon kedves, nagyon segítőkész és igen ötletes hölgy, így szerintem gyorsan megtaláltuk a közös hangot. Illedelmes, minden procedúrát részletesen leír és kérdez.

Én nem vágytam különlegességre, egy kis egyszerű logóra gondoltam, de olyat alkotott, hogy ennél tökéletesebbet el se tudnék magamnak képzelni. Egyszerű, letisztult, nem túl nyálas, de megjegyezhető és a legfontosabb, hogy illik hozzám, Én vagyok.

Mindent részletesen megtárgyaltunk, mivel nekem nem sok közöm van az életben az ilyesmikhez, így szabad kezet adtam neki. Ugyan nem volt túl hosszú a beszélgetésünk, de ránézett a blogomra, olvasta a címét és egyből tudta, hogy mit szeretnék, még úgyis, hogy nekem gőzöm nem volt róla. :D

Először mutatott egy logót, amolyan puhatolózásképp, hogy maradhat e abban az irányban, amit küld. Aztán hozzáírta, hogy bármit változtathatok rajta, ha úgy döntök, persze volt minimális változtatás, de az inkább főleg színekben.

Eléggé gyerekes tudok lenni, így remélhetőleg sikerült egy kicsit a komolyabb oldalammal tárgyalni és mindent értelmesen tudtam megfogalmazni, pedig az igen csak nehezemre esik néha. :D

Érdemes részletesen elmondani neki, hogy milyen színeket szeretünk, milyenek vagyunk úgy nagy vonalakban, ezzel is időt spórolunk neki, ami nekünk is jó és higgyétek el, nem lesz csalódás. <3

Várni kellett, míg elkészül vele, dehát jó munkához idő kell és nem is szabad az ilyesmit siettetni, türelmesen meg kell várni, hogy mi lesz a végeredmény.

Én nem csalódtam, imádom és nagyon szépen köszönöm a lehetőséget neked, kedves Zsuzsi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése