Spirituális novella pályázat - Illyrian Monastery


Sziasztok!

Képzeljétek el, hogy bár sokat gondolkodtam rajta, eleinte nem mertem bevállalni, hogy részt vegyek az Illyrian Monastery által kitett, spirituális novellapályázatán, de végül, a határidő vége előtt 3 nappal, úgy éreztem, hogy akkor is megpróbálom.

Nem mondhatnám magam igazán hívő, vallásos embernek, de voltak olyan pillanatok az életemben, amiket úgy éreztem, hogy beleillik ebbe a világba, így fogtam az életemben lezajló egyik eseményt és kicsit átírva, de elküldtem a pályázatra, így lett a kis novellám egy megtörtént eseményen alapuló kis történet.

A legnagyobb meglepetés, hogy megkaptam ma a visszajelzést és az Illír kolostor által összeállított novelláskötetbe, bekerült az én írásom is Álmok és érzékek címmel, amiért nagyon hálás vagyok és nagyon boldog!


A nyereményem? Honorárium nem járt érte, de ez a része, engem nem is igazán érdekel, hisz megjelent egy írásom ezáltal, ami sokkal nagyobb örömöt jelent, minthogy kaptam volna érte bármilyen fizetséget. Maga a novella egy felajánlás volt, amit adományként lehetett ajánlani a kolostornak, amit szívesen tettem.

Nagyon örülök és nagyon jó érzéssel tölt el, hogy bekerülhettem egy novelláskötetbe a saját történetemmel, köszönöm a lehetőséget és a megjelenést!


Ahonnan beszerezhető:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése