Valexia 5. rész: Tánc és gyilkosság

 


Az agyam egyik szeglete nem akart lekattanni Adrian nevéről. A másik, legszívesebben bevert volna pár pohár italt, hogy a gondolatot is elfelejtse. Próbáltam elengedni a dolgot. Még is folyton eszembe jutott mekkora szarba is keverhetett minket Jack. A nagy és tántoríthatatlan Valexia Norwood, aki a munkája és néhány szerencsétlen - lehetséges -, maffiatag kicsinyes játéka miatt aggódik? Vagy bárki is legyen, aki megvette a Bíborholdat. Nem ismerek magamra! Talán túl sokat forogtam már emberi környezetben, ezért ellágyultam. Sürgősen csinálni kell valamit, mielőtt otthon kötögető, édes asszonyka leszek, aki sütit süt - kizárólag füveset -, meg vetélkedő műsorokkal szórakoztatja magát és betáraz egy életre elegendő macskát.

Abban biztos voltam, hogyha nagyon kell, akkor tudok viselkedni. De eldöntöttem, nem fogok teljesen benyalni az új főnöknek. Legrosszabb esetben is elteszem láb alól és akkor mindenki életét megkönnyítem. A zsaruknak adok munkát, a bíborban nyugi lesz, én meg felsóhajthatok. Aztán ki tudja, lehet megtalálom életem értelmét. Egy klubot vezetni nem olyan ördöngösség, van már benne tapasztalatom. Elgondolkodtam rajta, hogy leveszem a lábáról Mr. Lowe uraságot. A két szép szememmel is nyertem már meg vesztesnek tűnő csatát. Sose lehet tudni.

Valami béna részeg csóka, leejtett egy poharat a földre, abban a pillanatban, mikor visszatértem a terveim kovácsolásából agyilag. Kiléptem a pultból felsóhajtva, egy ronggyal a kezemben, meg egy lapáttal. Gőzöm se volt a partfis hollétéről.

– Ha bárki a sörcsaphoz mer nyúlni, letépem a karját és a seggébe dugom! – üvöltöttem el magam, hogy biztosra menjek. Nem akartam a jó kis jattról lemondani pár barom miatt, akik nem bírtak a vérükkel. Persze nevetést kaptam, de elég volt egy gyilkos pillantást vetnem az elkövetőre. Egyből úgy nézett ki, mint aki karót nyelt. Sejtéseim szerint, látszódott a szememben a jókedvem. Már csak vissza kellett fognom magam.

Leguggoltam, hogy a szilánkokat összeszedjem, mikor egy fekete cipő lépett a szemem elé, megtaposva az üveget, majdnem a kezemre lépve. Azonnal felment bennem a pumpa és állatias morgás hagyta el a számat. Felemeltem a fejem… és emeltem, emeltem, még mindig emeltem. Olyan magasnak tűnt a láb gazdája, hogy nemhogy állva leszopom, de még létra is kellett volna hozzá.

Útközben megfigyeltem kordbársony fekete nadrágját, ami csodásan volt vasalva. Nagyon halvány, ezüst csíkok voltak benne. Egyetlen gyűrődés se látszott rajta. Azon filóztam, míg próbáltam elérni a hasáig a tekintetemmel, hogy ruhaszállítóban ért a klubba és csak itt vették ki belőle a pasival együtt.

Elértem az övcsatjáig, amin egy denevér sziluettje domborodott ki. Ezüst. Vakított a fényessége. Mire felnéztem az arcára - mert a mellkasán gyorsan átsiklott a pillantásom -, addigra hátat fordított és elindult a kikészített székek felé a nagyszínpadhoz. Sötét, széles karimájú kalap volt rajta és valami fanyar, halál szag terjengett körülötte, miközben az erős mentol, próbálta leplezni az aromákat. Megragadtam volna bíborvörös zakóját, de valamiért megállt a kezem a mozdulatban. Nem értettem magam sem miért, de visszahúztam a karom, mintha megégetett volna. Még a hideg is kirázott. Felcsigázott. Utána akartam sietni, de abban a pillanatban gondolta úgy a részeg faszi, hogy visszatér és még egy poharat ejt a földre.

– Na ebből elég! – fortyantam fel. Megragadtam az ittas kék pólóját, ami majd’ szétszakadt kigyúrt felsőtestén. Belenéztem a bágyadt és kómás zöld szemébe. – Takarodj kifelé innen, mielőtt át vágom a torkodat! – hajoltam a füléhez, hogy suttogóra fogjam.

Karomon halvány mágia indult útnak felé, lágy csillogással, amit észrevett. Ellökte a kezem és hátratántorodott. Pár pillanatig a szemembe nézett ijedten, majd sarkon fordult és kirohant a klubból, mindenkit félrelökve. Néhányan rám néztek, én pedig édes mosolyra húztam a számat. Még a szempilláimat is megrebegtettem ártatlanul. Nem csináltam semmit! Még.

Végül elült a kíváncsiság az irányomba, így visszatérhettem az üvegszilánkok felszedéséhez, el is felejtve a meglógó, kordbársonygatyás pasast.

Lehunytam a szemem. Az időközben kézfejemre sikló energia vége a markomba került, míg másik vége a kirohanó férfi nyaka köré kúszott. Felüdülés volt kiengedni kicsit, de rezgett a léc a fejem fölött. Éreztem, hogy szívesen tört volna ki a testemből, de már megtanultam visszafogni. Azért az a pár ezer év, nem volt éppen nyári szünet. Végtére is, az életem ez idáig csak a tanulásról szólt.

Láttam őt. Az egyik padra ült le, messze a klubtól. A park másik felén, ami elválasztotta a Bíborholdat a szokványos boltok halmazától. Idegesen járt a lába. Egy darabig kopogott ujjaival a pad karfáján. Végül szédelegve vett elő egy cigit, de meggyújtani már nem tudta. Megrántottam a mágikus szálat és kifeszítettem magunk között, hogy a torkára szoruljon. Odakapott. Megpróbálta lefejteni magáról, de semmit sem tehetett. Kapálózott, hörgő hangja elfúlt a sötétben. Senki sem járt már a környéken, ami nekem kapóra jött. Szeme kidülledt. Tekintete véres és vizes lett a könnyektől. Nem kellett hallanom a gondolatait, hogy tudjam, a hatalmas Istenéhez rimánkodik kegyelemért.

Elvigyorodtam. Kifújtam a levegőt és egy újabbat rántottam a fonalon. Megfeszült a teste, karjai elernyedtek, majd eszméletlenül borult el a padon. Megremegett a kezem, mint egy véletlenül és egy utolsó húzással az életét is elvettem. Sima, egyszerű és tiszta munka volt. A saját lelkem megnyugtatására szolgált. A papok biztos örömtáncot lejtettek volna, ha ezt látják. Bele is borzongtam a gondolatba.

– Dehogy is lágyultam el… – sóhajtottam jólesően magam elé.

Felálltam a törött pohár darabjaival a földről, és széles mosollyal a számon sétáltam vissza a pult mögé. Kidobtam az üveget, majd visszaálltam kiszolgálni mindenkit. Megkönnyebbültnek és kevésbé feszengőnek éreztem magam.

Egy idő után viszont, az amúgy is részegen betérő személyektől, kezdett kirázni a hideg. Pedig olyan jólesett kicsit rosszalkodni!

A Bíborhold italválasztéka nagyon nagy volt és tele különlegességekkel, de az ár eléggé magasra szökött az elmúlt időkben. Ezerszer mondtam Jacknek, hogy vigyük lejjebb, mert nem fognak piálni bent. Nem tágított, és inkább ment mindenki az éjszakai boltokba „előmelegedni”. A maradék pénzt meg elverték az olcsó alkoholra.

Rengeteget ugráltam jobbra és balra. Már sehol se volt a nyugalmam. Az agyam kezdte felmondani a szolgálatot. Kezdtem unni, hogy sört csapolok és whiskyt töltök. Szívesen készítettem volna, valami finomságot is. Egy koktélt mondjuk.

Folyt a víz a hátamon, még a hálós ruha ellenére is. A mágia egyre jobban szúrta a mellkasom, ami újra visszatért. Megpróbáltam érzékelni merről érkezhet, de azalatt az idő alatt, magamra öntöttem két pohár gint és egy kis whiskyt is. Mintha folyamatosan egy üllő nehezedett volna rám. Alig kaptam levegőt. Az emberek izgatott energiája nem segített a dolgon. Kezem-lábam remegett a feszültségtől és az elfojtott energiáktól. Néha, mikor a tükörbe néztem, láttam a tükörképemet, ahogy ujjával hívogat magához. Mentem volna szívesen, de a kíváncsiságom ott tartott a helyemen. Pedig a tükörvilág biztos nyugisabb volt, hisz ott nem én ugráltam.

Úgy fél óra múlva a hangos zene, hirtelen abbamaradt. Az összes lámpa lekapcsolódott, én meg végre felálhattam a pultra, hogy kilássak az embertömeg fölött. Felügyeskedtem magam a tűsarkúban. Még két vállba is megkapaszkodtam, bár a gazdáikat nem érdekelte, addig is legeltethették a melleimen a szemüket. Komoly erőfeszítésbe telt, de végül kényelmesen feltornáztam magam álló helyzetbe.

Egyedül a színpadon állítottak be egy csíkban lámpát, ami megvilágította a padlót és az unalmas, hófehér rudat, amin a lányok tekeregtek eladva a testüket egy tánccal. Bevallom én is kiakartam már próbálni, de nem volt alkalmam még rá. Közönséget meg nem kívántam hozzá. Eljátszottam a gondolattal, hogy maszkot húzok és valami álnéven fellépek egyszer, de mindig leintettem magam és elvetettem az ötletet.

Sejtelmes vörösbe burkolta az egész bárt a fény, amit ide-oda járattak lassan. Az emberek szeme csillogott és poharak fénylettek néha fel. Olyan csend telepedett a helyre, hogy hallottam a két asztallal arrébb lévő cuppanások hangját. Oda se kellett fordulnom, tudtam mi történik így is. A halk nyögés egyértelművé tette, ami egy fiatal férfi szájából tört fel. Engem nem zavart, Jack pedig a közelben sem volt, így csak a színpadot bámultam meredten.

Egy fiatalabb - de már nagykorú, ezt kiemelném -, táncoslány lépett a fénybe és ragadta meg a rudat. Kheliza volt a táncos neve, de Elizabeth-nek hívták vagy Liza, ahogy nekem bemutatkozott hónapokkal ezelőtt. Fehér platform cipő takarta a lábfejét. Tipegett benne körbe-körbe a fém körül. Testét egy vékony, hálós testre simuló ruha fedte volna, ha nem lóg ki belőle mindene. Se melltartó, se tanga. Ráadásul természetes szépség volt, minden szőrszálával együtt. Mit mondhatnék? Mindenkinek meg van a maga fétise, Jack pedig kihasznált minden lehetőséget. Akadt natúr szépség, molett husi lány, anyuka - akinek még teje is volt -, terhes lány, izomkolosszus amazon, vékony fiatalka és még hermafrodita is. Igazából Jack egyet csettintett és bármilyen kérést tudott teljesíteni. Gőzöm se volt, honnan szerezte a csajokat, de legtöbbjük a régi ismerőseként mutatkozott be.

Liza csinos volt, de kócos barna haja miatt sejtettem, hogy hátulról küldték előre. Nem bántam, mert ha nem ért rá senki, akkor engem próbált meg Jack a színpadra küldeni, amit eddig egyetlen alkalommal nem sikerült kikerülnöm. Bevallom őszintén, hogy arra nem emlékszem mi történt akkor. Csak egy képet csináltak rólam, ami azóta is a pult mögött a szégyenfalon rohad.

Egy apró, rózsaszínköves mikrofont kapott a kezébe az egyik DJ-től, aki sejtelmesen kacsintott rá. Jó éjszakájuk lesz. Némi irigykedéssel néztem a kis párost, de végül egy kelletlen vállvonással el is hessegettem a dolgot. Hallatszott a bekapcsolás sistergő hangja mielőtt beszélni kezdett bele. Figyeltem a tömeget, akik lélegzetvisszafojtva vártak. Éreztem a bőrömön az izgalom energiáit és a rengeteg szexuális feszültséget, ami áradt belőlük. Kicsit én is izgatott lettem. El is múlt a rossz közérzetem egy kis időre újra.

– Hölgyeim és Uraim! – Több nőhöz és férfihez fordult oda, miközben megnyalta kiszáradt ajkait. Hangja bágyadt volt és kissé sírásra állt a szája. Unott, szürke szeme egyáltalán nem mondott igazat. Még a halvány mosolya is hamiskás volt, de valahogy némi bájt kölcsönzött neki enyhe mandulavágású szeme és cuki, puszilgatni való fitos orra. A lágy csillogás a bőrén, kiemelte minden apró anyajegyét, amitől különleges hatást tudott gyakorolni a közönségre.

– Szeretnék nektek bemutatni egy igazán különleges és ellenállhatatlan személyt. Ő maga a kecses puma az éjszakában. Az elbűvölő kígyó és a kéjsóvár démon kacagása a szobátok sötétjében. Bemutatom… – halkult el az amúgy is sutyorgó hangja a hatás kedvéért –, Mirvanát! – mondta végül egy kéjes nyögéssel a végén.

Hatalmas tapsvihar tört ki a nézőközönség soraiban. Mintha minimum egy focimeccsen lettek volna. Néhányan még Mirvana nevét is kántálni kezdték. Jack régi barátai voltak azok. Néhányszor már találkoztam velük. Amilyen szervezést szokott csinálni, biztos voltam, hogy csak a legfontosabbakat hívta meg.

Liza kikapcsolta a mikrofont, majd végighúzta a testén a fejét, olyan mozdulattal, hogy irigykedni kezdtem a tárgyra. Mélyen meghajolt. Láttam, ahogy letöröl egy könnycseppet az arcáról. Mindenki, aki tudta, sajnálta, hogy Jack eladta a klubot. Megértettem a könnyeit.

Pár másodpercig néma csend volt. Egy pisszenést se lehetett hallani, csak a magukról megfeledkezett párocskát. Senkit se zavart. Még a klotyóban is tudomást szereztek volna a vendégek arról, milyen mélyen jár a fiú a lány torkában. Na meg, hogy mennyire élvezi.

Lekapcsolódtak a fények. Mély sötétségbe bújt a bár minden apró zegzuga. Egyedül a fehér sztriptízrúd világított halványan. Lüktetett a mellkasom, a fülemben zubogott a vérem. Kellemetlen érzésem támadt. Mintha a tarkómat kapargatnák egy hajszálvékony tűvel. Idegesítő és hidegrázós volt. Elkaptam a tekintetem a színpadról és az egyik sarokba néztem. Lemerevedtem.

Sötét vörös szempár meredt rám. Lassan közeledett. Nem láttam, hogy egyáltalán test tartozik-e hozzá. Egyenesen jött, még pislogás jelét se adta. Mintha megállt volna az idő. Senki se mozdult. Még az italok szürcsölésének hangját se hallottam. Zúgott a fejem. Eldugult a fülem. Elfordítottam a tekintetem, de akkor a másik sarokban jelent meg és onnan közeledett.

Kapkodni kezdtem a levegőt. Futásnak akartam eredni, de nem mozdultak a lábaim. Mintha görcsösen ragaszkodtak volna a pult lapjához. Hiába néztem le, a sötétség elnyelte a testemet, mint minden mást is. Halk dúdolás hangja hasított az elmémbe. Ismerős, mély, mint a hegy gyomrának morgása. Szúró, akár a jeges víz érintése. Egész testem remegett. Le kellett hunynom a szemem, hogy lecsillapítsam háborgó lelkemet.

– Ez nem… a valóság… nem lehet… nem vagy itt… – akadt el a lélegzetem is majdnem minden szó után.

A bőröm apró libabőrök sokaságával telt meg. Úgy éreztem karmok érnek hozzám. Az elmém játszott velem. A saját zihálásom hangja, olyannak tűnt, mint a tomboló szél. Fülemben a pattogó zaj, mintha robbanások sorozata lett volna. Lábszáramon egy forró tenyér érintését éreztem. Kipattant a szemem. Mire lenéztem, a klub újra megtelt hanggal. Halk beszélgetésekkel, koccintó poharak csilingelésével. Végül hangos tapsvihar tört be a hallójáratomba. Azt hittem leszédülök a pultról. Kapkodtam a fejem mindenfele. De a vörös szempár már sehol se volt.

– Nagy levegő Lexa! – utasítottam magam az orrom alatt morogva és megfordultam egy rövid pillanatra. Az italos polc tükrében, képmásom meredt rám izgatott, ijedt és vággyal teli arccal. – Na meg a francokat! – suttogtam felé nézve és megráztam a fejem.

A színpad fényei megváltoztak. Vad pirosba burkolta a függönyt a rúd mögött. A padló, mintha forró láva lett volna. A halványan fénylő fehér sztriptízrúd, rikított. Hunyorogva néztem oda, mert zavarta a szememet az az élénk és erős színkavalkád.

Jack, Mirvana nevét még a Drag Queen korszakából hagyta meg egy másik klubból. Mindig büszke volt erre a megnevezésre, bár már nem az a fajta előadó szórakoztatta a közönséget, aki akkor volt. Az egész karrierje ezzel a névvel indult és úgy tűnt, hogy húsz év után, ezzel is fejezi be.

A zene elindult. Lágy, lüktető és sejtelmes. Jack megjelent a kis arany tangában egy hozzá tartozó arany platform tűsarkúban. Olyan határozott és erotikus tartása volt, hogy ott helyben rátudtam volna mászni. Nem voltam berúgva esküszöm!

Egyik kezét kecsesen a rúdra simította. Játszott a közönséggel. Hergelte őket, ahogy le és fel csúsztatta a markát a fémen. Bevallom, még sose láttam ilyen kéjesen kiverni egy sztriptízrúdnak. Mint minden tánc előtt, ezt is lefertőtlenítették több ízben is. Onnan tudtam, hogy Jack nyelve olyan nyálcsíkot hagyott rajta, hogy egy fagyi felsikított a hűtőben hátul.

Szerettem volna megnézni magamnak Adriant, de nem volt időm rá. Hirtelen mindenki piálni akart. Hangosan bosszankodtam és fújtattam, mint egy ideges kiscica. Lekászálódtam a pultról - tűsarkúban nem volt veszélytelen -, majd egy pár sóhajjal nekiálltam kiszolgálni a vendégeket.

Csak néha pillantottam fel egy sörcsapolásból, vagy egy üveg kidobásakor, de akkor hangos visongás kísérte Jack csípőmozgását. A kígyó tánca hozzá képest, béna próbálkozás volt. Lába közé vette a rudat, meglovagolta. Kéjesen enyelgett, mint egy romlott kurva. Néha a közönségre kacsintott, mielőtt hullámzott volna a teste. Felugrott a rúdra, lábaival kapaszkodott. Dörgölte magát a fémnek, fenekét riszálta, miközben lecsúszott lassan az egyik hüvelykujját szopva a földig. Láttam rajta mennyire élvezi azt, amit csinál.

Mindig meglepett a tánc, amit lejtett, pedig sokszor láttam az elmúlt időkben. A puma nem cserkészik be úgy áldozatot, ahogy ő a színpadra térdelve, négykézláb kúszott az egyik férfi vendéghez. Már azt hittem lekapja, de csak az orruk ért össze. Szerencsére nem volt kőheteró a pasas, így csak megtapsolta Jacket a bájos mozdulatért. A pénz úgy repült a színpadra, mintha aprót dobáltak volna fel, szinte fürdött a sok papírban. Ha nem lettek volna fenntartásaim, akkor gyönyörűnek nevezem, de egyszerűen csak Jack volt és ennyi. Egy vállvonásnyi Jack.

Néhányszor rám pillantott, mikor a rudat használta tapsikoló tangájának másik feléhez. Sikerült is vigyort csalnia az arcomra, bár nem sokáig időzhettem el izmos lábai és kőkemény fenekének csodálatában. Az egyik pincérlány egy Lucskos Szűz koktélt kért a fővendégek asztalához, amitől felcsillant a szemem. Meggyszirup, whisky és egy kis kupak olívabogyó leve. A főnök találmánya. Szerintem gusztustalan volt, de nem érdekelt, mert végre nem sört kellett csapolnom. Gyorsan összedobtam az italt és kukucskáltam pipiskedve ki kérhette, de a sejtéseim beigazolódtak. Jack egyik barátnője volt.

Amint elfogyott a kiszolgálandó személy, megelégeltem a bámészkodást és úgy döntöttem szünetet tartok. Jack még úgyis bő negyedórát riszálja majd a seggét. Az egyik pincérfiút kértem meg, hogy ugorjon be helyettem. Kis fiatal srác, olyan izmokkal, amikről legtöbben csak álmodhatnak. Széles csípője és válla volt. Vékony dereka. Erős csontozatú arca és kegyetlenül éles vonásaival papírt lehetett volna vágni. De a természetes, sötétbarna szempár mindent kárpótolt. Édes, kedves, mosolygós. Túl naiv és cuki, de engem nem zavart. Ha haldoklik is berakom a pultba. Kikaptam a kis cigimet a rejtekéből és mint egy dáma, kivonultam a személyzeti hátsó ajtón.

 

°∘●○〇◯〇○●∘°

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése