Kötődés - a lelkek titka: Bevezető

 


A földön elterülő fehérség, addig tartott, míg a szem ellátott és még tovább. Ezernyi színű, formájú fa és növény hajladozott a mágia által keltett szellőben. Hideg levegő kavargott a férfi körül, aki járta a kietlennek tűnő területet. Orrába betolakodott a mező friss és édeskés illata. A hegyek vizes földjének aromája. Hallani nem hallott szinte semmit. Úgy érezte megsüketült pedig tudta mi tehetett arról, hogy így alakult. Már órák óta kóborolt és keresgélt. Szinte az egész helyet ismerte már, mint a tenyerét. Régen nem szívesen tért arra a részre, ahol éppen haladósan szedte a lábát. Évek teltek el, hogy rájöjjön mégis szívesen sétál a semmiben. Abban az üresnek tűnő, mégis annyi élettel teli fehérségben.

Egyre idegesebbé és feszültebbé vált. Túl sokáig és túl hosszan gyalogolt már. Akkor sem adta fel. Egyenesen arra haladt, amerről az energiákat érezte. Mióta mindent tudott, azóta megakarta védeni a helyet. Segíteni akart, még ha azt a saját módján is tette.

Még pár perc néma menetelés után, végre meglátta a férfit, akit keresett. Koszos, láva-vörös haja csatakosan lógott az arcába ahogy térdre borult. Ruhái szakadtan lógtak rajta. Megtépázott karjából vér folyt a földre, ami elterült, és kisebb tócsába gyűlt alatta. Homlokán mély vágás éktelenkedett. Karmazsin színnel borította be a bőrét és fejének jobb oldalát. Nehezen vette a levegőt. A tüdeje sípolt és egész testében remegett. Veszélyes, émelyítő szürke köd gomolygott körülötte. Még a levegőt is elnyelte maga körül. Úgy vonzotta testébe a mágiát, mint egy erős vákuum.

Ő óvatosan közeledett a férfihez, aki széttárt karokkal és lehunyt szemmel térdelt a földön. Olyan erős energia járta körbe, hogy a mellkasán lévő súlytól, szinte alig kapott levegőt. Próbált lassan és egyenletesen lélegezni. Nem lépett túl közel, tartotta a távolságot a saját érdekében.

– Tudod egyáltalán, hogy mire készülsz valójában Ric? – kérdezte miközben ingatta a fejét rosszallóan. Szavainak súlyát próbálta érzékeltetni, de a másik férfi arca eltökéltséget tükrözött. Összehúzta szemöldökét és közelebb ment. Leguggolt a vérző mellé, kezét óvatosan a vállára tette.

– Tudom jól, de… nincs más megoldás – ingott meg a határozottnak szánt hang egy pillanatra. Ric nem fordult felé. Továbbra is lehunyt szemmel, kapkodó lélegzettel koncentrált maga köré.

– Hol vannak? – kérdezte izgatottan társát. Körbenézett, de semmit sem látott. Érezni érezte, hogy a közelben lehetnek, de nem találta jelüket. Ideges rángás futott végig rajta. Gerince mentén felkúszott a hideg. Végül a tarkójánál állt meg. Ezernyi pillantás súlyát érezte a testén.

– Te nem látod őket? – érkezett a meglepődött kérdés és felállt a vérző férfi, majd körbefordult párszor. – Hisz itt vannak! Több százan vagy ezren is! – mutatott a semmibe maguk köré.

– Ric, ne csináld! Gyerünk szedd össze magad és húzzunk el innen! – sürgette idegesen. Tudta, hogy ha nem láthatja azokat amiket a másik, akkor egy nagyhatalom van a háttérben. Nem csak a szemét, de még az erejét se tudta használni megfelelően, annyi mágia vette körbe és nyomta el.

– Védd meg! Vedd le az álarcot róluk és ne csak magadra gondolj végre! – üvöltötte Ric, majd hatalmas robbanás rázta meg a területet. Szélvihar kavargott és a semmiből olyan mágia hullámzott feléjük, hogy Ric testén, késvágások sokaságának nyoma jelent meg. Minden sebből egyszerre kezdett vérezni.

– Menj Crow, menj innen! – fordult felé. Dühös, szürke tekintetében félelem, gyász és fájdalom villant. Erőltetett mosolya pedig egyetlen dolgot jelentett: ő maga is tudta, hogy nem fogja túlélni.

Megragadta Ric vállát, de az határozottan és maradék erejével lökött rajta egyet, amitől megingott, majd hanyatt esett. Crow a karjával akarta kivédeni a mágikus füstöt, melyet erővel tolt felé Ric, de már nem sikerült felhúznia magára a védelmét. A hátán csúszva lökte el az erő, ami egyre csak messzebbre vitte őt.

Amint megszűnt a mágia, felpattant és rohanni kezdett vissza, de már nem tudott a férfi közelébe férkőzni. A szürke, fojtogató füst, egy eleinte láthatatlan falat képezett, végül teljesen kizárta őt. Hiába ütötte, hiába kiáltott Ric felé. Már nem tehetett semmit. Még egy rövid pillanatra felfénylett egy új energia. Egy erős, vakító mágikus halványlila fény, ami áthatolt az egész területen. Mikor eltűnt a villanás olyat látott, amit addig még sose…

Pár másodperc múlva, egy  fénygömb csapódott a falnak, majd mindent elnyelt a feketeség.


°●○○●°


Mérhetetlen duzzogással keltem fel az ágyból. Fáradtan, egy álmos ásítás közben dörzsöltem meg szemeimet. Kellemetlenül fájt a nyakam és ropogtak a csontjaim ahogy mozogni próbáltam. Még a vastag, szőrmetakaró alatt is éreztem, hogy lábujjaim teljesen megfagytak. Nyögve és kedvtelenséggel kászálódtam ki az ágyból. Úgy éreztem magam, mint egy öregasszony.

– Egy újabb nap, egy újabb felesleges próbálkozás – sóhajtoztam kissé feszülten ahogy belegondoltam, mi vár rám már megint.

Nagy nehezen összekötöttem hosszú, fekete hajamat. Tükör nélkül nem tudtam volna megmondani, hogy mennyire nézhettem ki fáradtnak, de sejtettem milyen állapotban leszek a nap végére, így nem is érdekelt igazán. Felöltöztem a szokásos, kissé molyrágta gyakorló felszerelésembe, ami csupa fekete ruhából állt. Nagyon szépen vakítottunk a fehér hóban! Mindenre pedig felvettem a szokásos bélelt kabátomat. Kávé persze megint nem jutott nekem, ezért nagy sóhajokkal a számon indultam meg kifele a rikító hóba.

Amennyire csak sikerült, összehúztam a kabátot és meneteltem előre a már megszokott, unalmas vörös sátorhoz. A nap még szinte fel se kelt. Egész sötétszürke volt és homályos minden ahogy hullt a hó. A hajnal első sugara már feltűnt ugyan a láthatáron, de erőtlennek és fáradtnak tűnt, mint én magam is.

Meglepődve tapasztaltam, hogy megint én voltam az első. Na igen, nem vagyok egy túl jó alvó. Sehol nem láttam mászkálni embereket. Kihaltnak tűnt minden. Ha eléggé füleltem volna, talán még a horkolás hangját is hallhattam a kísérteties némaságban. Fújt a szél is. Bekúszott a hideg egészen a derekamig, hiába öltöztem fel rétegesen. Megremegtem. Vettem pár mély levegőt. Kifújtam és besétáltam a sátorba mikor odaértem.

– Akkor ezért nem jutott a finom feketéből – morfondíroztam kissé hangosabban, mint szerettem volna.

Meglepetésemre a szokásos helyemen - ami az egyik sarkot jelentette -, egy kis csésze kávé gőzölgött. Úgy vetettem rá magam, mintha éltető levegőért kapnék. Kellemesen melengette a megfagyott kezem és mosolyt csalt az arcomra, hisz tudtam ki hagyhatta nekem ott. Forró volt két cukorral, feketén. Ha az ízlelőbimbóim nem csaltak, akkor egy nagyon kevés fahéj is került bele, amitől csak még szélesebben kezdtem mosolyogni.

– Utálom, hogy ennyire ismersz! – bosszankodtam vigyorogva és lassan megiszogattam a kávét.

Az üres csészét félretettem az egyik kis asztalra, ami a tanítóknak szánt fotel mellett volt, majd leültem a helyemre és elkezdtem magam köré pakolni a szokásos dolgokat.

Nem sokkal később megjelentek páran, majd egyre többen érkeztek beszélgetve, jó hangulatban. Néhányan köszöntek ugyan, de nem méltattak nagyobb figyelemre. Felraktam a szemkötőt és vártam, hogy megint elkezdjük a felesleges időtöltést.


°●○○●°

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése